PRESENTATION

Vi börjar vell med en presentation av oss!
Jag som mest kommer skriva i den här digitala dagboken heter Johanna. Jag är 15, fyller 16 år i år.
Jag har en egen blogg som handlar om fotografering och hästar; http://johannabrogard.blogg.se Värt ett besök!

Tanken när jag startade den här bloggen var bara för att jag skulle spara alla roliga minnen och bortgörelser någonstans. Eftersom att dagbok var så förra året tyckte jag att en blogg skulle vara bra! :) hihi

Men den här bloggen kommer ju inte bara handla om mig, nej, långt ifrån det!
Jag har en syster också. Linnéa Claesson, och det är hon som jag spenderar mina dagar med! Hon skriver lite då och då i sin blogg också; http://linneaklasson.devote.se

Vi är somsagt två stycken blondiner som skrattar åt allt! Går inte en dag utan att det blir ett sådant där asg.
Oftast är det vi själva som orsakar det också.. :)

I bloggen kommer vi (Johanna;)) att skriva om alla sjuka roliga saker vi gör om dagarna och foton, filmer osv!
Hoppas ni gillar den, det kommer vi göra! Vi skriver till oss själva i framtiden! ;) Fatta vad roligt vi kommer att ha när vi är vuxna och klickar oss in här och läser vad vi gjorde i högstadiet osånt! :D
Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0